KVT-Fastening Polska
joined to last

FAQ

01. W jakich godzinach otwarty jest oddział KVT-Fastening GmbH w Asten?

07.00 – 12.00 oraz 12.30 – 17.00

 

02. Czy firma KVT-Fastening GmbH pracuje przez cały rok?

Nie, w okresie między Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem firma jest zamknięta.

 

03. Ile wynoszą koszty pakowania i wysyłki w KVT-Fastening GmbH?

Towar wysyłany jest zasadniczo z magazynu w Asten. Koszty transportu są ustalane przez KVT-Fastening GmbH z góry według stawek obowiązujących w momencie wysyłki. Za pakowanie i usuwanie odpadów naliczana jest ryczałtowa opłata w wysokości 4 euro za każdą dostawę. Specjalne warunki dotyczące zamówień muszą być uzgodnione w formie pisemnej.

 

04. W jaki sposób następuje dostawa zamówionych towarów?

Przesyłki o wadze od 100 kg do 150kg oraz w zależności od liczby paczek są dostarczane przez firmę kurierską GLS.

 

05. Jak długo trwa dostawa zamówionych towarów?

Z reguły zamówienie jest gotowe do wysyłki w ciągu 24 godzin (pod warunkiem, że towar znajduje się w magazynie). W przypadku dostaw do krajów Europy Środkowo-Wschodniej czas dostawy wynosi w zależności od danej odległości od 1 do 3 dni od momentu otrzymania zamówienia.

 

06. Czy w KVT-Fastening GmbH obowiązuje minimalna wielkość zamówienia?

W przypadku zamówienia o wartości poniżej 100 euro netto naliczana jest dodatkowa opłata manipulacyjna w wysokości 15 euro. Opłata ta nie obowiązuje w przypadku zamówień składanych w naszym sklepie internetowym.

 

07. Czy firma posiada regionalnych przedstawicieli handlowych? Kto jest odpowiedzialny za mój region?

Tak, firma KVT-Fastening GmbH posiada sieć swoich regionalnych przedstawicieli handlowych. Bliższe informacje na ten temat można uzyskać w naszej centrali:

  • Austria +43 732 257700
  • Słowacja +42 1911102510
  • Słowenia +38 12808019
  • Republika Czeska +42 547125200201
  • Węgry +36 17690925
  • Polska +48 587621780
  • Rumunia +40 371381155
 

08. Co kryje się pod pojęciem SOLUTIONEERING?

Przez Solutioneering rozumiana jest jakość i opieka nad klientem. Nasi sprzedawcy i przedstawiciele handlowi służą klientom swoją specjalistyczną wiedzą i doświadczeniem. Dzięki takiemu podejściu możliwe jest znalezienie efektywnych i niezawodnych rozwiązań, również w przypadku skomplikowanych i złożonych problemów.

 

09. Co mogę zrobić, gdy wśród powyższych pytań nie znajduję satysfakcjonującej mnie odpowiedzi?

W takim przypadku nasi sprzedawcy i przedstawiciele handlowi doradzą Państwu telefonicznie lub u Państwa na miejscu w doborze najbardziej optymalnego rozwiązania. Po kliknięciu na ten link zostaną Państwo przeniesieni na stronę z danymi kontaktowymi.

 
 
 
Youtube Xing Linkedin Facebook Twitter Google+ RSS